joo sori on kyl tosi pitkä aika !Nolostunut oonan synttäri pvänä oli kivaa ku käytii flamingos et kiitti oona <3 koulut loppu ja todistus oli hyvä:) sain kolme kymppiii jeee:D kesälomaks mul ei oo mitää suunnitelmii.. mitäs teillä on ? viime sunnuntaina olin mun kahen siskon kaa lintsil ku siel oli semmonen yksityis tilaisuus:) nyt istun yhel kaveril kolme poikaa seurana ja puheen aiheet niillä on erittäin epämielenkiintoset..:/ mä haluisin ulkomaille !:) mitä on teijän suosikki matkakohteet ? viimeyön ei tullu nukuttuu kauheen hyvin koska siivosin huoneen (usko tai älä oona:D) enkä jaksanu laittaa lakanoita ni nukuin mun lattial ja nyt on selkä kipee:( mut hyvää siin oli et txtasin yhen jätkän kaa;) (muistuta oona et kerron sulle kaiken) meijän piti nähä sen kaa eilen mut se nukahti koska se joutuu syömää unilääkkeit ni me nähää huomen;) mut nyt mä lähen pihalle ulkoilemaan koska hengitys ilma tääl alkaa olla aika huono:s joten moikka ja mä lupaan kirjottaa tän viikon aikana uudestaa ! <3 mä lupaan ! emmiiiii