7.10.08 sattui jotain aika merkittävää.. mä sain sen mun rakkaan mesen!<3 Sitä varten olin kylllä tehny suunnitelman;) Nyt oon ollu sen kaa mesessä joka pvä (ainaki melkee..) mut musta se ei tykkää..:( mut ei se mitää maailma on täynnä poikii ja ollaahan me silti kavereita:) Multa löytyy kuvia, Oonalta ei... ja mun kullaltakin kuvia löytyy mut te ette niitä tuu löytää!;D No.. aiheesta toiseen: Mä meen tänää Oonalle yöks koska huomen aamul joskus kuudelta me lähetään laivalla viroon ja virosta autolla latviaan ja liettuaan!:) ja siit tulee kivaa!(ellen nyt totaalisesti kyllästy Oonaan...;)) tullaan takasin päin lauantaina ja sen jälkee kirjotellaa onko löydetty laivalta söpöjä poikia ja ehkä tänne pari kuvaaki voitais laittaa;D Mut nyt lähen pakkaa loput kamat... moikka ja hyvää syyslomaa kaikille meijän blogin ihanille lukijoille!<3(jos te nyt ihanii ees ootte..;D) <3:Emmi