Hyvää joulua kaikille! vaikka se oli eilen mut onhan tänää joulupäivä joten on tänäänki joulu! Jouluna olin ihan kotosalla ja ukki ja mummi oli ja on täällä meillä ja tämä oli varmaan mun koko tän astisen elämäni normaalein joulu, paitsi multa kyllä puuttu joulu mieli..:( Sain tosi kivoja joululahjoja esim. Tokio Hotelin DVDn<3<3<3 ja vähä meikkei ja rahaa ja korvikset ja sellasta..Mitäs te ootte saannu?? Ja sitten joku tossa kommentoi että voidaan kirjottaa myös kurjista asioista ja silleen...mutta ehkä mä voisinkin joistain pikkujutuista mut en kyllä paljoa sorry vaan kun niin moni joka täällä käy niin tuntee mut niin en oikeen voi:( Jos pitäisin yksin omaa blogia niin voisin ehkä..Joo ja kohta on uus vuos ja sen oon aatellu viettää emmin kanssa ku mun veli häipyy unkariin ja äiti ja isi menee tutuille..Ja sitten vielä (tai enää) puol vuotta niin on kesä<3 Tosi piristävää!! Puol vuotta!! melkee sama kun ikuisuus...Mitäs tässä tekis vielä..on vähän tylsää..Hirvee huuto tuolla kun noi yhet (äiti isi osku ja mummi) yrittää pelata jotain peliä eikä ne oikeen hokaa sitä..huoh..nyt mä kyllä lopetan ja meen vaikka ulos! Moikka!<3 T:Oona