ajattelin kirjottaa nyt illal viel uudestaa ja kertoo mitä mulle kävi:) oltii kaveri porukan  kaa syömäs illal yhel grillil ja sit tapahtu jtn kamalaa !:  mun kaveri kyysäs mua pyöräl ja olin sen etutangol ja mentii niin lujaa et mun perse liuku siit tangolt ja lensin sen pyörän etee ja tipuin asfaltille ja se mun kaveri ajo mun päältä:s sit aukes joka paikka ja kaikkialt tuli verta mm. polvest näkee melkee luuhun saakka ku siit lähti kaikki lihat ja nyt siin on vaa jättimäinen kuoppa:s ja kaikki vaattet mitä mul oli, repes:s et muuten iha jees;) ja huomen nään sen yhen jätkän mut en voi laittaa mtn kivoi vaatteit ku en voi laittaa ku lökärit jälkaa sen polven takii.. mut ei se voi vaatteist olla kii ja se tuntee mut ja on nähny ennenki ja tietää et mulle kävi noin:) mut nyt jaa meitin mites selviiin yöst ja tällee mut öitä teille kaikilleNauru<3 emmmmmmiiiii (on paras;))