Joo, siis hyvät lomat kaikille ja sillee..vaikkakin ne ainakin meillä on jo loppunu ja tänään piti taas raahautua kouluu..:( Lomalla olin Himoksel laskettelemas ja serkun synttäreillä ja sellasta normaalia mummolassa käyntiä:) Emmi voisit tosiaan kirjottaa jonkun pitemmän kirjotuksen vaikkapa liittyen sun uusimpaan poitsuun nikoon ;) Joo emmillä menee taas lujaa ja näyttää olevan kivaa :D no se on hyvä juttu ja ainaki parempi vaihtoehto ku tylsistyä oman elämänsä kanssa kuoliaaks..   Siis miettikääpä kaikki nyt et kohta on kesä! Enää alle kaks kuukautta nii sitte alkaa pitkä ja ihana kesä! Tuntuu ihan just ois alkanu vast syksy ja koulut ja kaikki..toisaalt taas aika on must menny tosi tosi hitaasti ja on ollu varmaa yks mun elämän pisimmistä vuosista :D mun vuosi alkaa nimittäi sitte ku ulkona ei enää tarvii takkia..onks kaikil jo kesä suunnitelmii? mä haluisin kesä töihin mut tällä iällä ei pääse kyllä minnekkää..ehkä mä viel jotai ei virallista voisin löytää ja purjehtimaan mennää tietty ainaski kuukaudeks ja semmosta. mut hyvät vaput ja pääsiäiset mut enköhän mä ennen vappuu kirjottele! :D   Heipsan! T:oonapossu