Moi! Pahoittelen taas kerran että ei olla tänne niin usein kirjotettu mutta tosiaan niinku tos yks oli kommentoinu ni meillä on myös paljon muutaki tekemistä! Me kirjotetaan miten me ehitään kun asiat kumminki pitää laittaa tärkeysjärjestykseen! Kiitos kommenteista niitä on jälleen tullu paljo!:D no mut.. asiat on taas muuttunu mun ja sen yhen pojan välillä!:D<3 mä oon sen kaa täs joku päivä ja suunniteltii kans vähä et nähtäis uutena vuotena!<3 luulen et kyl täst jotain tulee..;D mut joo se poika jonka kaa olin tos yks päivä leffas ni se juttu meni aika nopee ohi.. se bongas mut galleriast ja me tekstattii KAIKKEE ja luulin et nyt se oikee löyty..! mut ku me sinnee leffaa mentii ni kaikki asiat käänty! se ei ollu yhtää sellanen minkä kuvan olin siitä saanu ja se tyrkytti itteensä vähä liikaa.. sen jälkee se ei oo puhunu mulle tai mitää mut ehkä parempi nii..!:D nyt keskityn vaan siihen yhteen:D<3 kertokaapas mitä joulun ja uuden vuoden suunnitelmii teillä on?!:) ja vinkkejä mitä voisin ostaa sekopääkaverilleni oonalle?;D <3: Emmi