Kiitti kommenteista! Ja sori tosi paljon kun ei oo kirjoteltu kun mä olin sen hiihtoloman siellä ukilla ja mummilla keskisuomes niinku edellises kirjotukses sanoin ja siel en päässy koneelle. No kivaa mulla siellä oli, kävin kahtena päivänä Himoksessa laskettelemas ja sitten luistelin ja kävelin ja kävin uimassa (ukki ja mummi on kovii urheilee :D). Sen jälkee oli viikko kouluu ja sitten meijän porukat lähti Lappiin Ylläkselle, josta viikko sitten tultii. Meil oli sama mökki kun viime vuonna, aika lähellä Äkäslompolon keskustaa...Viitenä päivänä kävin sitten rinteessä yhtenä niistä Levillä ja yhten päivän vuokrattii moottorikelkat joilla me mun veljenkaa ajeltii..Nauru Sitte kävin Cheekin keikal siel ja kaupoilla tietty ja mökin taakse rakennettii kaks hyppyrii ja toiseen tehtiin puusta reili... Tyhmää oli tulla takasin kun kolmena ekana päivänä koulus oli viel kokeetki...Nyt on lauantai ja tänää en oo kyl muuta ku siivonnu ja käyny harkois ja vähän aikaa veipoika kyysäs mopolla...Onneks on vielä huominen päivä ennen kouluu tai "huominen" koska kello on kohta yks yöllä eli tänää on oikeestaa sunnuntai..muuten tää elämä on aika tyhmää täl hetkel koska kesään on vielä nii pitkä aika,  Bill (tokio hotelin) pilas hiuksensa ja meikkinsä, tiistaina on matikan koe ja kaikkee muuta tyhmää...nyt mun pitäis kyl varmaa mennä nukkumaan..tossa kuvassa oon siel ylläksel... moimoi!!! ja hyvää yötä!!!! T:Oona