Joo sorry kun ei olla kirjoteltu ku on ollu niin paljon kaikkee mut mä oikeesti yritän ite nyt kirjottaa useemmin! Joo hyvä ettei Emmi sen treffi pojan kaa enää oo ku mul on jotenki sellanen tunne että se ei kauheesti pidä musta... Pari kertaa kun ollaan käytävällä TÖRMÄTTY nii jotenki sen jutuista jääny sellanen olo8) Tänää mä unohin silitysraudan päälle kun lähin kotoo mut kaverit sitte onneks pakotti kertoo opella ja sain käydä koton ottamassa sen pois! Kiitti Emmi et käskit! :) Etkä sit oikeesti osta mulle joululahjaa joten ÄLKÄÄ antako minkään näkösiä lahjaideoita!!!! Joulun mä oon varmaan kotosalla (valitettavasti) mut sitten helmikuussa lähetään taas lappiin lautailee! Toivottavasti Jouululomal ei kaikki kaverit lähe jonnekkin ku sit elämä voi käydä vähän tylsäks! Sori muuten ku jos täs on kirjotus virheitä ku en oikee jaksa tarkistaa mitä kirjotan...No Emmi sitte varmaan on sen poitsun kaa uutena vuotena ja on varaan nytkin mesessä web kamera päällä ja tekee...kröhöm...kaiken näköistä...;D Juu mutta moikka ja mä yritän kirjottaa viikonsisällä uudestaan! Moro! <:)