Mä nyt sitten kirjotan ku toi Emmi ei näköjään oo viel kirjottanu! Kiitti kaikille kommenteista!<3   Emmin ja sen salaperäisen tyypin juttu muuten on näköjää pienentyny... Emmi oli tossa leffassa yhen toisen tyypin kaa mut ei sekään vissii ollu kummempaaa...? Nyt sen pitää ettiä joku uus poitsu mutta Emmin suhteen se varmaan löytyy aika nopsaa ku sillä noita poika pyörii aika kivaan tahtiin niin kyllä uuden löytää ja nopee!!! ;D Tänää oli koulu päivä vaik oli lauantai...aika tylsää...Illalla tai siis äsken kävin 2 kaverin kanssa Tikkurilassa kattomassa jengi-tappelua, minne mun kaverin "poikaystävä" oli menossa puukon kanssa. Oltiin siel salaa, tai ei oltais saatu mennä nii oltiin siel vähän aikaa vaan...mut kivaa meil oli;) ja joku arpinaamanen mies sano junassa että mun hiuksen on hyvin..? vähän outo tyyppi..? Jep nyt mun täytyy alkaa lopetella kun meille tulee jotai poikii yöks...taisiis ne on mun isoveljen jotain tuttui tai jotain.....................................................???? ;D;D;D