Oona<3: kolmas kerta toden sanoo! Tää on mun kolmas kerta kun yritän kirjottaa tätä, oon koko ajan poistanu ne edelliset...vahingos... Mut ite oon juossu sekä harkoissa et ulkona koko päivän...Pitäis varmaa koulu juttuja ki jossain vaihees tehä...läksyi tai kokeeseen lukuu (maanantaina on enkun koe enkä tiiä onks kirjat ees  mukana) Mut hei pitäähän välil muistaa elääkin! Ite muistan oikeen hyvin, (välil ehkä liiankin..:). Mut parepi nii vai mitä? Tykkäätteks te ite koulusta? Ja mikä on lempi aine? jos ees on... Itte mä tykkään musasta ja liikasta ja kuviksesta...Niis vaatii niin paljon älyllisii lahjoja:) inhoon matikkaa enkkuu ja fyssaa... äikäskään en mikää huippu oo (kuten ootte jo varmaa huomannu? voi sanoo suoraan). Kertookaa te omii mielipiteitä näitten mun "fiksujen" sijaan... Jos kukaan ees tätä blogii lukee... Mä varmaan oon karkottanu ne vikatkin jotka tänne on eksyny!!! :)